کاربر 349197
3 سال پیش
کلونوسکوپی را انجام دادیم.برخورد بسیار فوق العاده عالی.روحیه دادنشون بسیار عالی بوده .نگرانی بیمار را با حوصله برطرف میکند.هرسوالی هم داشتیم با دقت و حوصله پاسخگو بودن.قبلا هم دخترم بابت صفرا بهشون مراجعه کردن.تشخیص درستی داشتن و اصلا جراحی رو توصیه نکردن .